Reseña sobre Schulz, W., Ainley, J., Cox, C. & Friedman, T. (2018). Young People’s Views of Government, Peaceful Coexistence, and Diversity in Five Latin American Countries. IEA International Civic and Citizenship Education Study 2016 Latin American Repor
Citas
Consejo Nacional de Educación. (2020). Proyecto Educativo Nacional al 2036: el reto de la ciudadanía plena. Lima.
Ministerio de Educación. (2019). El Perú en ICCS 2016: informe nacional de resultados. Lima: Oficina de Medición de la Calidad de los Aprendizajes.
Schulz, W., Ainley, J., Fraillon, J., Losito, B. y Agrusti, G. (2016). IEA International Civic and Citizenship Education Study 2016. Assessment Framework. Ámsterdam: International Association for the Evaluation of Educational Achievement.
Ministerio de Educación. (2019). El Perú en ICCS 2016: informe nacional de resultados. Lima: Oficina de Medición de la Calidad de los Aprendizajes.
Schulz, W., Ainley, J., Fraillon, J., Losito, B. y Agrusti, G. (2016). IEA International Civic and Citizenship Education Study 2016. Assessment Framework. Ámsterdam: International Association for the Evaluation of Educational Achievement.
Publicado
15-12-2020
Cómo citar
Garret Vargas, P. L. (2020). Reseña sobre Schulz, W., Ainley, J., Cox, C. & Friedman, T. (2018). Young People’s Views of Government, Peaceful Coexistence, and Diversity in Five Latin American Countries. IEA International Civic and Citizenship Education Study 2016 Latin American Repor. Revista Peruana De Investigación Educativa, 12(13), 127-131. Recuperado a partir de http://revistas.siep.org.pe/index.php/RPIE/article/view/228
Número
Sección
Reseñas